Nee, je kunt slechts één code tegelijk gebruiken.
Hulp en informatie
Aanbiedingen en kortingen
Kan ik tegelijkertijd twee kortingscodes gebruiken?
Stel dat ik een bestelling heb geplaatst met twee producten die in de aanbieding waren. Wat voor invloed heeft dit op de terugbetaling?
Dat hangt af van de voorwaarden van de specifieke aanbieding waarvan je gebruik hebt gemaakt. Onze kortingscodes hebben bepaalde voorwaarden waaraan je moet voldoen, voordat deze kunnen worden toegepast op jouw bestelling. Als je een bestelling plaatst met een van onze kortingscodes en vervolgens besluit een artikel te retourneren waardoor je bestelling niet langer aan de voorwaarden van de kortingscode voldoet, kan het aan jou terugbetaalde bedrag worden aangepast.
Hier een voorbeeld van een aangepaste terugbetaling:
De aanbieding geeft 15% korting op elke bestelling boven de € 100
Het totaalbedrag van je bestelling is € 110
Het geretourneerde artikel is € 20 waard
De netto bestelwaarde na annulering is € 90
Aangezien door de retourzending het totale bestedingsbedrag onder het minimumbedrag van € 100 zakt, zal de terugbetaling worden aangepast om dit te weerspiegelen. De korting van 15% zal worden verwijderd. Dit betekent dat je de volledige prijs zal betalen voor het artikel dat je besloten hebt te houden. Wij zullen je het resterende bedrag terugbetalen, dat is de totale prijs van de bestelling min de volledige prijs van het artikel dat je hebt besloten te houden.
Wat als ik slechts enkele van de door mij bestelde artikelen ontvang, omdat ik geïnformeerd ben dat het/de producten(en) niet geleverd kunnen worden door de verkoper, en zodoende mijn bestelling niet langer voldoet aan de voorwaarden van de toegepaste kortingscode?
Als je een e-mail hebt ontvangen waarin staat dat een of meer van je artikelen niet op voorraad zijn, kan dit invloed hebben op de terugbetaling als je eerder een kortingscode hebt toegepast. We dachten dat het artikel op voorraad was toen je de bestelling plaatste. Echter, toen we je bestelling gingen inpakken, realiseerden we ons dat het artikel niet meer beschikbaar was.
Als de voorwaarden van de kortingscode nog steeds van toepassing zijn na je retourzending, hoef je je nergens zorgen over te maken. Houd hier wel rekening mee bij het retourneren van producten.
Ik heb een bril gekocht tijdens een aanbieding en ik wil deze omruilen voor een ander/nieuw product en dezelfde korting graag behouden. Is dat mogelijk?
Nee, deze korting is alleen beschikbaar tijdens de periode waarin de aanbieding geldt. Nadat de aanbieding is afgelopen, kunnen we je dezelfde korting niet opnieuw aanbieden bij een nieuwe bestelling.
Ik wilde een product kopen, maar ik wachtte op een betere deal. Ondertussen is de prijs van het product veranderd. Mag ik het product voor de vorige prijs kopen?
Op basis van ons dynamische prijsbeleid veranderen de prijzen van onze producten regelmatig. Zo kunnen we de beste prijzen garanderen voor onze klanten. Het beleid is gebaseerd op verschillende parameters en de vergelijking met marktconforme prijzen. Soms ontstaan er technische problemen die aanzienlijke prijsveranderingen kunnen veroorzaken. We proberen onze klanten altijd de beste aanbieding te geven, dus aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice voor hulp.
Ik ben vergeten de kortingscode toe te passen bij het plaatsen van de bestelling. Kan ik deze nog achteraf toevoegen?
Als de aanbieding met de kortingscode die je wilde toepassen al is afgelopen, dan is het niet mogelijk om de code achteraf toe te passen.
Als de aanbieding nog steeds loopt en je de korting wilt toepassen op een lopende bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen.
Mijn kortingscode werkt niet. Wat moet ik doen?
Ten eerste is het belangrijk om te controleren of alle producten in je winkelmandje voldoen aan de voorwaarden van de kortingscode die je probeert toe te passen.
Als de aanbieding met de kortingscode die je wilde gebruiken al is afgelopen, is het niet meer mogelijk om deze code te gebruiken.
Als de aanbieding nog steeds loopt en actief wordt geadverteerd op onze website of andere marketingkanalen, en de code niet werkt bij het invoeren, neem dan contact op met onze klantenservice en informeer ze over dit probleem.
Levertijden en verzending
Hoe lang is de levertijd?
De geschatte levertijd is altijd te vinden op de productpagina van elk beschikbaar model. Als het model op voorraad is, is de levertijd 3 - 6 dagen.
In ons aanbod vind je ook modellen die op bestelling beschikbaar zijn. In dit geval kunnen de levertijden verschillen. De levertijden van deze modellen zijn echter altijd te vinden op de productpagina.
Bestellingen met een (zonne)bril op sterkte hebben een langere levertijd vanwege het productieproces van de brillenglazen. De uiteindelijke levertijd van de bestelling is afhankelijk van de specifieke configuratie van de brillenglazen op sterkte. De levertijd wordt automatisch berekend door het systeem tijdens het bestelproces. De levertijd is direct zichtbaar in de brillenglazenconfigurator, alsook in jouw winkelmandje voordat de bestelling afgerond wordt.
Wat zijn de beschikbare bezorgmethoden en de bijbehorende kosten?
Momenteel zijn de volgende bezorgmethoden beschikbaar:
GLS - € 2,99
Bij bestellingen boven 119 € is elke geselecteerde bezorgmethode gratis.
Bieden jullie gratis verzending aan?
Ja, elke bestelling boven de 119 € wordt gratis bezorgd.
Verzenden jullie naar het buitenland?
Momenteel is internationale verzending niet mogelijk. Als je wilt dat jouw bestelling wordt afgeleverd in een land waarin wij actief zijn, plaats dan jouw bestelling direct via onze lokale domeinen: eyerim.sk, eyerim.cz, eyerim.hu, eyerim.pl, eyerim.ro, eyerim.hr, eyerim.bg, eyerim.nl, eyerim.se, eyerim.dk, eyerim.fi
Kan ik mijn pakket een ander bezorgadres geven?
We kunnen het bezorgadres van jouw bestelling alleen wijzigen als je pakket nog niet aangemeld is bij de bezorgdienst. Het wijzigen van de door jouw gekozen verzendmethode in je bestelling is helaas niet mogelijk. Als je bestelling al aangemeld is bij de bezorgdienst, kunt je het afleveradres wijzigen door rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice van de bezorgdienst. Echter hangt de exacte procedure af van de door u gekozen bezorgdienst.
Ik heb het pakket niet op tijd kunnen ophalen, kunnen jullie het opnieuw verzenden?
Het opnieuw verzenden van een niet-afgeleverde bestelling is alleen mogelijk voor bestellingen die op maat gemaakte brillenglazen op sterkte bevatten. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice, zij zullen het opnieuw verzenden van jouw pakket regelen.
In het geval van enig ander type besteld product (zonnebril, montuur of skibril) is het product opnieuw verzenden niet mogelijk. Als de levering van jouw bestelling niet geslaagd is, wordt het pakket automatisch teruggestuurd naar ons magazijn en wordt je bestelling geannuleerd. Wij bevestigen deze annulering middels een automatische e-mail. Als jouw bestelling al betaald is, zullen we de terugbetaling verwerken samen met de annulering. Het terugbetalingsproces kan tot 3 werkdagen duren vanaf de annulering van de bestelling.
Mijn bestelling
Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
De status van jouw bestelling kun je direct volgen met onze bestellingstracker (link), daarbij heb je jouw bestelnummer en e-mailadres nodig. Wij zullen de verzending van je bestelling bevestigen middels een automatische e-mail, inclusief het traceernummer van je pakket. Je kunt de status van jouw pakket direct volgen op de website van de bezorgdienst.
Kan ik een reeds verwerkte bestelling nog wijzigen?
Wij kunnen geen wijzigingen aanbrengen in het model, de kleur of de maat van het product in een reeds verwerkte bestelling. Ook kunnen wij het type brillenglas of de verzendmethode die je tijdens het bestelproces hebt gekozen niet wijzigen. In dit geval kunnen wij, indien de bestelling nog niet aangemeld is bij de bezorgdienst, je huidige bestelling annuleren en terugbetalen. Je kunt dan een nieuwe bestelling plaatsen op onze website en jouw gewenste product kiezen.
Als je de waarden van jouw sterkte wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Als het productieproces van de brillenglazen op sterkte nog niet begonnen is, kunnen wij de door jou gevraagde dioptrieveranderingen nog verwerken.
Wat zijn de beschikbare betalingsmethoden?
Momenteel hebben we de volgende beschikbare betalingsmethoden:
Credit card/Debit card
Google Pay
Apple Pay
Alle betalingen worden verwerkt via betalingsportalen die gebruikmaken van de nieuwste beveiligingstechnologieën, waardoor kans op fraude onmogelijk is.
Bij op maat gemaakte producten (brillenglazen op sterkte, speciaal geproduceerd op basis van de sterkte van de klant) zijn alleen vooruitbetalingsmethoden beschikbaar.
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen. Is alles in orde?
Als je de bevestiging van je bestelling niet kunt vinden in je inbox, gelieve dan het volgende te doen:
Controleer de Promoties, Spam of een andere map die je gebruikt in je inbox.
Zorg ervoor dat je bestelling succesvol verzonden is en de betaling verwerkt is.
Als je de bevestigingsmail voor de bestelling nog steeds niet kunt vinden, heb je mogelijk een fout gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres, of is de betaling mislukt om welke reden dan ook. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice, beschrijf het probleem in detail, en wij zullen het zo snel mogelijk oplossen.
Wij raden je ook aan om een account aan te maken. Daar kun je gedetailleerde geschiedenis en de status van je huidige en eerdere bestellingen bekijken.tran
Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?
Bij elke bestelling sturen we je automatisch een factuur. In het geval van vooruitbetaalde bestellingen ontvang je deze als bijlage in de verzendbevestiging e-mail.
Heb je gekozen voor betaling bij aflevering? Dan wordt de factuur opgesteld zodra de bestelling is afgeleverd en de betaling verwerkt is. Daarna wordt de factuur binnen 24 uur na aflevering van de bestelling verzonden middels een automatische e-mail.
Alle facturen worden alleen in digitale vorm uitgegeven, dus ze worden niet op papier bij het pakket gevoegd.
Kan ik een bedrijfsfactuur ontvangen bij mijn bestelling?
Helaas geven wij geen facturen uit met bedrijfsgegevens.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je bestelling kan alleen geannuleerd worden als deze nog niet bij de bezorgdienst is aangemeld. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice en houd je bestelnummer bij de hand. Wij zullen je annuleringsverzoek zo snel mogelijk verwerken en de annulering per e-mail bevestigen.
Als je bestelling al betaald is, zullen wij ook de terugbetaling verwerken. Het terugbetalingsproces kan tot 3 werkdagen duren. De tijdsduur van dit proces is ook afhankelijk van de door jou gekozen betalingsmethode en je bank.
Als je een bestelling wilt annuleren die op maat gemaakte brillenglazen op sterkte bevat, kunnen wij een verzoek tot annulering met volledige terugbetaling alleen verwerken als het productieproces van de brillenglazen nog niet gestart is. Als de productie van de brillenglazen al gestart was, is annulering van de bestelling nog steeds mogelijk, maar in dat geval kunnen wij alleen de kosten van het montuur terugbetalen.
Neem in dat geval contact op met onze klantenservice, die de huidige status van jouw bestelling zal controleren en je gedetailleerde informatie zal geven over de vervolgstappen.
Brillenglazen en bonnen
Kan ik een bril bestellen met individueel vervaardigde glazen op basis van mijn opgemeten sterkte?
Ja, als erkende opticien kunnen wij een complete bril op sterkte aanbieden, alsook brillenglazen die zijn vervaardigd op basis van jouw individuele dioptriewaarden. Het hele bestelproces is echt eenvoudig: kies een montuur en voer in onze dioptrie-configurator de dioptriewaarden in (dat zijn de waarden van jouw opgemeten sterkte). Weet je niet zeker hoe je deze waarden juist moet invullen? Geen enkel probleem. Je kunt ook een foto van jouw sterkte aan je bestelling toevoegen en onze opticiens regelen de rest.
Je kunt jouw brillenglazen ook upgraden met een blauwlichtfilter, getinte zonneglazen of een fotochrome coating.
Heb ik een verwijzing van de dokter nodig om een bril op sterkte te bestellen?
Nee, een verwijzing van een dokter is niet nodig voor het bestellen van een bril op sterkte. Je kunt een nieuwe bril bestellen op basis van een recente oogmeting uitgevoerd door een optometrist in een opticienwinkel of op basis van de waarden van jouw huidige bril.
Heb je het afgelopen jaar geen oogonderzoek laten uitvoeren? Dan raden we je aan om een opticien of optometrist te bezoeken alvorens je een nieuwe bril aanschaft.
Welke soorten brillenglazen bieden jullie aan en waar kan ik meer informatie vinden?
Ons volledige assortiment brillenglazen, alsook meer inhoudelijke informatie, is hier te vinden. (link naar brillenglazengids)
Ik weet niet zeker hoe ik de gegevens van mijn sterkte juist moet invullen.
We blijven ons best doen om het online kopen van brillen zo eenvoudig en comfortabel mogelijk te maken. Onze brillenglazenconfigurator is ontworpen om jou te helpen tijdens het gehele bestelproces. Het biedt de juiste begeleiding en alle essentiële informatie die je nodig hebt. Zo kun je de juiste brillenglazen kiezen voor jou en de juiste sterkte nauwkeurig invoeren.
Meer informatie over het lezen van een opgemeten sterkte vind je hier. (link naar blog)
Weet je niet zeker hoe je deze waarden juist moet invullen? Geen enkel probleem. Je kunt ook een foto van jouw sterkte aan je bestelling toevoegen en onze opticiens zorgen ervoor dat de brillenglazen vervaardigd worden op basis van jouw behoeften.
Ik heb nieuwe glazen nodig voor mijn huidige montuur. Kan ik ook alleen brillenglazen op sterkte kopen?
Helaas bieden wij deze service niet aan. Brillenglazen worden alleen samen met een montuur verkocht; ze zijn niet beschikbaar als een los product.
Ik heb een hoge sterkte en kan mijn waarden niet vinden in de glasconfigurator.
In ons assortiment hebben we glazen op sterkte voor waarden van sferische dioptrieën tot -10/6 en cilinders tot -+3. Hogere dioptrieën zijn helaas niet mogelijk.
Retourneren en terugbetalingen
Wanneer en binnen welke termijn kan ik een bestelling retourneren?
U kunt elke bestelling of een deel ervan gratis en zonder opgaaf van reden retourneren binnen 30 dagen na aflevering.
Is het mogelijk om elk type product te retourneren, ook brillen op sterkte?
Ja, je kunt elk product dat je bij ons hebt gekocht retourneren.
Als je voor het eerst een dioptrische bril met eyerim-brillenglazen (met eventuele verbeteringen) bij ons hebt gekocht, kun je deze binnen 30 dagen na levering retourneren en krijg je je volledige aankoopbedrag terug. Dit retourbeleid geldt alleen voor één bril uit je bestelling (als je meer dan één bril koopt, wordt het volledige bedrag terugbetaald voor het goedkoopste model) die je online hebt gekocht (dus niet in onze winkel).
In het geval dat je ervoor kiest om een dioptrische bril met Essilor premium brillenglazen die gemaakt zijn op jouw individuele voorschrift terug te sturen, kunnen we je alleen het bedrag van het dioptrische montuur terugbetalen. In deze situatie kunnen wij u echter de dioptrische glazen terugsturen nadat u de bril heeft teruggestuurd. We sturen de geretourneerde bril naar onze opticiens om de glazen vakkundig uit het montuur te laten halen en terug te sturen naar uw adres. Als je geïnteresseerd bent in deze optie, kun je dit direct aanvinken bij het invullen van het online retourformulier.
Moet ik betalen voor de retourzending?
De verzendkosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant. In bepaalde gevallen, zoals een beschadigd product of een verkeerd verzonden artikel, zullen we je uiteraard het betaalde bedrag wat je aan verzending kwijt was terugbetalen.
Kan ik een product omruilen in plaats van het laten terugbetalen?
Dit is niet mogelijk. Alle geretourneerde producten worden automatisch terugbetaald. Als je interesse hebt in een ander model, maat of kleur, kun je deze aanschaffen door een nieuwe bestelling te plaatsen op onze website.
Hoelang duurt de retourprocedure?
Het hele proces zou tot 10 werkdagen in beslag moeten nemen, vanaf de verzending van het retourpakket. We bevestigen de verwerking van de retourzending, evenals de terugbetaling, aan jou midddels een automatische e-mail.
Hoe krijg ik mijn geld terug?
Bij vooraf betaalde bestellingen wordt de terugbetaling automatisch overgemaakt naar de rekening die voor de bestelling is gebruikt.
Als je hebt gekozen voor betaling bij aflevering, heb je tijdens de online registratie van jouw retourzending de mogelijkheid om het rekeningnummer in te vullen waarop de terugbetaling zal worden overgemaakt.
Garancia
Hoe kan ik gebruik maken van mijn tweejarige garantie?
Nadat je je garantieclaim hebt ingediend, ontvang je een e-mail met het GARANTIEFORMULIER en de vervolgstappen zodat je het pakket naar ons kunt sturen. Print het formulier uit, volg de instructies en stuur het beschadigde product op naar het adres wat op het garantieformulier staat.
Zodra we het product ontvangen hebben, sturen we het door aan de fabrikant voor verder onderzoek over jouw klacht. Let wel, dit proces kan tot wel 30 dagen duren.
Waarom kan ik mijn garantieclaim niet invullen?
- …je het bestelnummer en e-mailadres precies zo hebt ingevuld als bij je bestelling (geen spaties, hoofdletters of onderkast letters, punten enzovoort).
- …de bestelling niet langer dan twee jaar geleden bezorgd is. Als het langer dan twee jaar geleden is, kom je niet meer in aanmerking voor garantie.
Als je deze twee punten gecontroleerd hebt en nog steeds problemen ervaart, neem dan contact op via [email protected]
Waar kan ik het garantieformulier vinden?
Waarheen moet ik het beschadigde product sturen?
Je vindt het garantieformulier in de e-mailbevestiging van jouw garantieclaim, wat je eerder ingevuld hebt op onze website.
We willen je vragen om de bril(en) zorgvuldig in te pakken en naar dit adres te sturen:
Juraj Bečka eyerim
Dialničná cesta 5, Hala D, Gate 26
903 01 Senec
Slovensko
Je mag zelf een bezorgdienst uitkiezen voor het terugsturen van de bril(en). Bewaar de verzendbevestiging of traceercode goed, want er kan altijd iets misgaan.
Zodra we het pakket ontvangen en verwerkt hebben, ontvang je een e-mail.
Wanneer hoor ik meer als mijn garantieclaim geaccepteerd is?
Let wel: zodra jouw pakketje aangekomen is bij ons, kan het garantieclaimproces tot 30 dagen duren.
Beoordelingen
Goed om te weten
Toon allesVragen
Is het mogelijk de (zonne)bril die ik heb ontvangen terug te brengen?
Als het door jou bestelde product niet aan uw verwachtingen voldoet, of niet op je gezicht past, dan kun je dit binnen 30 dagen na ontvangst naar ons terugsturen.
Klik hier om onze Retourgids te bekijken.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Zoals alles op eyerim, is retourneren uiterst simpel en eenvoudig. Het enige dat je hoeft te doen is her product zorgvuldig inpakken, het liefst in dezelfde verpakking waarin je het hebt ontvangen, en het terug sturen naar ons verzamelpunt in Slowakije.
Klik hier om onze stapsgewijze Retourgids te bekijken.
Wat is jullie algemene Retourbeleid?
Wilt u iets terugsturen? Geen probleem!
• Je kunt elk product retourneren, met terugbetaling, binnen 30 dagen na het ontvangst van de oorspronkelijke bestelling.
• Als je een andere maat of kleur wenst, stuur dan je ongewenste item terug en plaats een nieuwe bestelling.
• Het is niet nodig om ons te laten weten dat u iets retourneert, vul gewoon het retourformulier in voeg deze bij je pakket.
• We betalen de prijs die je hebt betaald voor de gehele bestelling terug aan jouw oorspronkelijke betaalmethode.
• We kunnen de kosten van onderdelen die op maat gemaakt zijn niet vergoeden. Voor een bril op sterkte die zijn besteld met lenzen, kunnen we alleen de kosten van het montuur terugbetalen.
• De goederen zijn jouw verantwoordelijkheid totdat ze ons magazijn bereiken, zorg er dus voor dat ze op de juiste manier zijn ingepakt en onderweg niet beschadigd kunnen raken!
• Het artikel moet worden geretourneerd in de originele verpakking inclusief: de brillendoos, alle accessoires, een certificaat van echtheid en ook de fabrikantsbezegeling.
• In het onwaarschijnlijke geval dat een artikel naar ons wordt teruggezonden in een ongeschikte staat of buiten het 30 dagen retourbeleid, moeten we het misschien naar je terugsturen.
• Wij zijn niet verantwoordelijk voor artikelen die per ongeluk aan ons zijn geretourneerd. Als u deze naar je teruggestuurd wilt krijgen, kunnen we je vragen om de verzendkosten hiervoor te betalen.
• Afhankelijk van de beschikbare opties in jouw land, ben je verantwoordelijk voor de kosten voor het retourneren van items.
• De verpakking en de bezorgmethode die je gebruikt, moeten veilig zijn. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor producten die op hun weg terug naar ons zijn beschadigd of verloren zijn gegaan. Stuur alstublieft een bewijs van verzending.
Klik hier om onze Retourgids te bekijken.
Hoe vul ik de retournota in?
Hier is een kort voorproefje van hoe het eruit zou moeten zien:
Kan ik een artikel terug sturen met als doel om het te ruilen in plaats van een terugbetaling te ontvangen?
Als je een andere maat, kleur of een geheel ander model wilt bestellen, hoef je enkel maar een nieuwe bestelling op onze website te plaatsen.
Betalen jullie de verzendkosten als ik iets retourneer?
Helaas kunnen we de kosten van onderdelen die op maat gemaakt zijn niet vergoeden. Voor een bril op sterkte die zijn besteld met lenzen, kunnen we alleen de kosten van het montuur terugbetalen.
Betalen jullie de kosten van lenzen op sterkte terug?
Als je de glazen wilt bewaren, sturen wij je retour naar ons optisch lab om de glazen op sterkte op professionele wijze uit het montuur te halen en naar u terug te sturen. We raden u echter ten zeerste aan om deze glazen niet te hergebruiken in combinatie met een ander montuur, omdat ze op maat zijn gemaakt voor het specifieke montuur dat besteld is. Hierdoor kunnen deze lenzen je gezichtsvermogen schaden als ze eenmaal in een alternatieve montuurvorm en/of maat worden gebruikt.
LET OP: We kunnen de kosten van uw lenzen op sterkte niet terugbetalen wanneer je jouw bestelling bij ons geplaatst hebt, zelfs niet als jouw bestelling nog niet bij je is afgeleverd.
Hebben jullie mijn retournering al ontvangen?
Zorg er wanneer mogelijk voor dat je een bewijs van verzending ontvangt van het postkantoor en bewaar het veilig totdat de retourzending is verwerkt. Op deze manier kun je de reis van het pakket nauwlettend in de gaten houden tot het bij ons is aangekomen.
Wat gebeurt er als ik vergeten ben om mijn retournota toe te voegen aan mijn pakket?
Zodra je bestelling door ons is verwerkt en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat alles in orde is en dat je de komende dagen een terugbetaling kunt verwachten.
Hoe lang duurt het voordat ik de terugbetaling kan terugzien op mijn rekening?
Zodra je terugbetaling is gestart, duurt het 2-5 werkdagen om het geld terug te zien op je bankrekening. Dit kan echter variëren, afhankelijk van je creditcard, het type rekening en het beleid van de bank.
Ik heb een verkeerd of defect product ontvangen, wat moet ik doen?
Zodra je een fout ontdekt, neem dan contact op met ons klantenservice team met:
• het bestellingsnummer
• de naam van het defecte product
• een beschrijving van de fout (bij voorkeur met afbeeldingen)
Zodra wij jouw beschadigde of defecte product hebben ontvangen, zullen wij de kosten van jouw verzendkosten terugbetalen en je een vervangend artikel sturen / je zo snel mogelijk restitueren.
Kan ik een product persoonlijk terugbrengen?
We sturen je een e-mail zodra ons retourteam je pakket verwerkt en geïnspecteerd heeft.
Hoe kan ik mijn 2-jarige garantie toepassen?
Zodra jouw artikel bij ons aankomt, zullen wij het voor garantiecontrole naar de fabrikant sturen. Houd er rekening mee dat dit proces tot wel 30 dagen kan duren.
Als het defect wordt gedekt door de garantie*, zullen we het vervangen voor een foutloos product en het gratis naar je verzenden. Als u geen vervanging wilt of als het product niet meer beschikbaar is, zullen wij een volledige terugbetaling initiëren. Houd er rekening mee dat in het geval van een product dat we momenteel niet op voorraad hebben, het langer kan duren voordat we jouw vervangende product naar je kunnen verzenden.
*De garantie dekt alle fabricagefouten zonder uitzondering. De garantie dekt geen schade aan het montuur of de lenzen veroorzaakt door normale dagelijkse slijtage (bijvoorbeeld krassen) en schade als gevolg van verkeerd gebruik van het product.
Hoe kan ik een nieuwe retournota krijgen?
Volg gewoon de instructies op de nota en zorg ervoor dat je alles correct noteert. We hebben deze gegevens nodig om de retournering te verwerken. Als alles is ingevuld, voeg je de nota in jouw pakket met de artikel(en) die je retourneert.
KLANTENSERVICE
Onze klantenservice medewerkers staan elke dag voor je klaar.
Wij lezen alle berichten en antwoorden altijd binnen 24 uur.
Retouradres (Hoofdkantoor)
eyerim s.r.o
Diaľničná cesta 5, Hala D, gate 26
903 01 Senec
Slovakia
Kantoor registratie
Brezová 2055/22, Spišská Nová Ves, 052 01, Slovensko
COMPANY ID: 47 970006
VAT EU: SK2024164153
Het kantoor is geregistreerd in het Handelsregister onderhouden door het District Court Košice, sectie Sro, insert 36601/V.
Bratislava
Monday 09:30 - 19:30
Tuesday 10:00 - 18:00
Wednesday 09:30 - 19:30
Thursday 10:00 - 18:00
Friday 10:00 - 18:00
Saturday 09:00 - 14:30
Sunday Zatvorené
Break 12:00 - 12:30
Praha
Monday 9:30 - 19:30
Tuesday 10:00 - 18:00
Wednesday 9:30 - 19:30
Thursday 10:00 - 18:00
Friday 10:00 - 18:00
Saturday 9:00 - 14:30
Sunday Zavřeno